Vänskap

Skrivet 2010-06-11 Klockan 16:07:16

E tråkigt att vännen jag var gravid samtidigt som o jag knappt umgås längre... Hon hör inte heller av sig så ofta... E oftast jag som ringer elle messar.
Vi skulle fira midsommar där, som vi/jag gjort senaste åren. Men de skulle iväg på dagen o kolla på midsommarfirande och visste inte riktigt när de var hemma. O grillningen blev väl på kvällen någon gång..
Vi e så tråkiga att vi vill gärna vara hemma kvällen för det är enklare med sonen. Så nu vet jag inte riktigt hur de blir... Hade varit kul även om jag känner att de flesta ur folket som brukar träffas där... jag har glidit ifrån... o speciellt nu när jag har fått barn o inte vill dricka/festa på samma sätt.

Det är tråkigt och jag saknar den nära vänskapen jag haft med vissa...
Men men, jag som har svårt att behålla en vänskap på mer ytlig nivå när man haft nära och man känner att man driver ifrån... Jag som e knäpp antagligen..

Längtar till juli när vännen C är här nere... Visst vi kommer inte umgås jämt. Men någon gång i veckan hoppas jag på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!