Barnvakt + packning

Skrivet 2010-05-18 Klockan 16:17:14

Min yngsta systerdotter kom hit idag och hjälpte mig med sonen. Fick lite packat, 3 kartonger.
Ev kommer hon på torsdag oxå. Beror på hennes praktikplats, om hon ska följa med ut på ett jobb elle inte.
Sonen var snäll o gullig. Dock började han bli gnällig o trött nu mot slutet. Han somnade själv(!) nästan direkt när jag lade ner honom i sängen.

Igår fick sonen flytande alvedon för första gången. Han var sååå skrikig o verkade ha ont i munnen.

Nu e det bestämt att vi försöker tömma lägenheten på måndagskvällen eller så mycket vi hinner innan det blir för sent. Detta för att minska stressen (o min oro) på tisdagen.

Har formaterat om datorn idag oxå.. o än så länge har de gått bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!