Dagen gått bra

Skrivet 2010-05-11 Klockan 20:19:59

Gick bra när mormor var här o hjälpte till med T. Kunde gå iväg o slänga det jag rensat i packningen... E väldigt svårt att göra det när jag e själv med T.
T har sovit lite dåligt idag så han somnade tidigt. Pappa (T´s alltså) kom o hämta lite saker och stannade lite o umgicks med oss. Kul.
T var hård i magen o fick inte ut mycket men gick bättre idag efter att han fick lite katrinplommon och lite hjälp.

Vännen m familj åkte hem idag... Hade sååå kul igår när vi umgicks. Synd att vi bor så långt ifrån varandra.

Vägde mig i morse... Tror jag har gått ner 1 kg sen jag vägde mig sist. Minns inte när det var men har för mig att jag såg en summa... Den summan på vågen e FÖR hög. Måste försöka hålla igen.. O att äta bättre, o att äta.
Äter dåligt måste jag erkänna.. När jag ammat klart så kan jag lättare gå ner utan att behöva tänka på hur fort jag går ner. Typ om jag vill köra en snabbstart.

Blev helt tårögd idag en stund när jag hade T i knät. Han e så underbar sonen min. Otroligt att han e här o han e min. Så lugn o snäll bebis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!