Första inlägget :)

Skrivet 2010-05-11 Klockan 08:25:35

Jaha så har jag skapat en ny blogg =) Tänkte skriva om allt som hör livet till.
Just nu kretsar mitt liv runt sonen som e ca 6 månader... Och om flytten som snart e här.
Kanske blir bättre på att skriva blogg nu när jag har en bärbar dator som jag lättare kan använda när jag har sonen hela tiden..

Kommer handla mycket om livet som mamma, vilka framsteg sonen gör osv. Det är ju vad mitt liv mest handlar om nu...

Idag kommer mormor (T's mormor) hit och ska hjälpa mig med honom. Har en del skräp att gå iväg med o det är omöjligt att gå med det när jag e själv med honom. Grovsoppor menar jag då alltså.

Kommer bli såååå skönt när vi har flyttat. Visst det är mycket att få iordning i nya lägenheten men få mycket större... De ser jag verkligen fram emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!