Möööööör

Skrivet 2010-05-30 Klockan 05:13:02

Uj uj uj, i 9 timmar höll vi på igår. O det är inte helt klart än. Lite kvar.. som vi ska ta måndag och tisdag fm.
Tur jag har familj som ställer upp!!! =)
Pastasalladen blev riktigt uppskattad. Ena syrran sa att den var riktigt god. O hennes dotter skrev på nätet: "fick pastasallad *love love love love* kan jag säga.. "
Kul. Dock vet jag att dottern brukar gilla min matlagning.. Hon sa igår att är det något jag kan så e det att laga mat *suger åt mig* Hon kom till mig en gång i veckan ett tag o vi lagade mat ihop. Vissa gånger rynkade hon på näsan o undrade vad jag tänkte med... men var duktig o smakade o allt jag gjorde var gott.

Igår kväll blev det inte mycket gjort. Sonen fick amma först... o sen lite senare även gröt. Han var sååå hungrig. Åt upp hela protionen gröt, det var första gången det hände.

Ena syrran tyckte det var bra att jag ammade även dagtid... och det var nog smart att inte börja introducera massa mat nu med röran vid flytten. :)

Dock fick jag veta att vännen långt borta fick åka till akuten med sin 4 ½ månaders son igår kväll. Stackarn spydde massor o fick inte behålla något. Skönt nog fick de åka hem, prova ge vätskeersättning o mjölk lite och ofta. Det hjälpte och sista messet jag fick i natt så hade han somnat OCH fått behålla mat. Skönt att höra.

E mör i kroppen idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!