Natten

Skrivet 2010-05-14 Klockan 08:56:22

Trött så trött... Sonen vaknade o var vaken i 2 timmar i natt. Somnade inte om ens när han hade ammat.. Till slut lade jag honom på den sidan om mig han brukar somna o på sidan mot mig.
Han somnade igår runt 20.30.. o som det lät när han andades... Han sover fortfarande, skönt nog. O han får sova tills han vaknar av sig själv.. Även om mina bröst behövs ammas. *ler*

Jag har ont i huvudet idag... e lite mindre sprängande vid bihålorna.. Men har iaf sovit mer denna natten än förra, tack o lov!

Pojkvännen köpte pizza igår... o jag kände inte mycket till smak.
Han gick ner o kollade i skräpet han slängt, då en näspip hade råkat åka ner där. Jättesnällt, jag hade inte gjort det. Men så hittade han en hög ljusstake oxå.. Blev lite full i skratt då jag såg den först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!