Oj

Skrivet 2010-05-12 Klockan 12:14:43

Pojkvännen hade skickat mess för 1 timme sen o frågat vad vi gjorde... Det har han inte gjort sen han började på praktiken. Något litet framsteg...
Förhållandet (om de nu kan kallas så) e inte så bra... fast jag tycker nog det är sämre än han. Det tär att få barn.. Det tråkiga e att vi har ingen intimitet kvar längre... alls. Inga kramar, inga pussar. Vi är bara föräldrar i praktiken.. Personligen har jag tröttnat på att försöka o söka... o det har jag sagt åt honom. Han vet inte varför han inte saknar närheten.. Ibland har jag fått någon puss men det har typ försvunnit igen.

Men men, positivt tänkande... Han skickade sms o frågade vad vi gjorde. Visade att han tänker på oss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!