Solig onsdag

Skrivet 2010-05-12 Klockan 09:27:22

T har väckt mig några gånger i natt. Till slut tog jag över honom till sängen. Då sov han lite bättre... Annars var vi själva i natt. Jag, T o kissen.
T väckte mig vid 5 o ville ha mat.. Sov lite efter det så nu har vi varit vakna sen ca 8. Känns ganska oki.
Dock var det en kisse som ville ha uppmärksamhet o som klappade mig försiktigt i ansiktet när jag inte ville vakna. *hmmm* E det inte den ena småttingen så e det den andra. *ler*

Måste packa o fixa lite idag. Imorgon kommer syrran igen o hjälper mig.

Köpte inget godis igår... Åt muffins som jag redan hade hemma... Så jag var lite duktig.
Idag ska jag äta en matlåda av det som blev över igår. Pasta o baconsås... *mmm*

Kanske blir en tur till köpcentrumet o handlar lite.

Blev bananshake till frukost.. 1 banan, mjölk o havregryn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!