Börjat packa igen

Skrivet 2010-09-01 Klockan 15:45:24

Jepp så har jag börjat packa igen... Känns ju inte jättekul måste jag säga... Ska packa ner ALLT i köket... Även i sonens rum. På måndag flyttar vi till mamma. Hoppas de hinner klart så vi kan flytta tillbaka på fredag elle lördag.
Passa på o packa lite nu när sonen sover... Dock e de snart dags att väcka honom... han åt kl 11 o de börjar bli långt efter... Han brukar äta var 3 timma. Men var så trött så han fick sova innan maten istället för tvärt om som de brukar vara.

Idag vet inte sonens pappa när han kommer. Han var TVUNGEN att fixa innan han kom. Jaha.. orkar inte bråka liksom. MEN om jag ska börja plugga elle jobba då f**n måste han skärpa sig o hjälpa till o ta sonen som han ska!

Hittade en vinteroverall till sonen idag... På second handaffären. Var lite småfläckar fram... Men fodret var rejält och bra storlek (80). Så den köpte jag... för 35kr... =D
Tyckte jag om. Dessutom så lär han kanske behöva 2 overaller när han ska börja på dagis i vinter... E lite svårt ändå att köpa kläder för sonen till vintern... Han e ju lite "efter" i storleken. Har inte riktigt kommit upp i strl 74 än o då e han ändå 9 ½ månad snart.
Måste även införskaffa skor o stövlar... ännu svårare ang storlek...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!