Erkänner återfall

Skrivet 2011-08-13 Klockan 08:07:28

Denna veckan har gått åt helvete... Men jag som har valt vad jag stoppat i mig och ingen annan. Haft ett återfall...
Vet inte riktigt vad som gjorde detta. Eller jag har känt mig deppig, ensam och ledsen.
Sonen har varit mycket gnällig och har varit hemma onsdag, torsdag och fredag. Jag fick oxå förkylningen och hade riktigt ont i halsen igår.

 

Jag har tagit promenader måndag, tisdag, torsdag och fredag. Men inte tränat något annat... Och godiset är det som har spökat för mig. Det har varit sååå gott...

 

Jag fick väl en stor tvivlan på att jag skulle lyckas (och så gjorde jag så jag inte skulle göra det jag vet). När jag börjar få ont lite här och där så undrar jag om det verkligen gör nytta.

 

Jag vet att jag har svikit mig själv rejält denna veckan och jag ska sluta med det nu!
Jag har svikit bloggen också genom att inte skriva här. Men orkade inte erkänna och skriva hur illa det var...
Blev jag rädd att lyckas? Att misslyckas? Jag vet inte...

 

Försöker nu att inte tänka massa negativt och trycka ner mig själv...
Jag SKA åter igen börja tänka positivare, röra på mig mera, äta bättre...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Skrivet 2011-08-13 Klockan 15:48:05
Livet är jobbigt ibland. Speciellt när man kämpar för något man innerligt vill och helst vill att det skulle ha varit färdigt igår. Jag skrev i veckan ett inlägg om rädslor, speciellt rädslan att misslyckas. http://livetpaenkant.blogg.se/2011/august/den-storsta-radslan-hos-oss-alla.html

Glöm förra veckan. "Fira" helg. På måndag är en ny vecka. En ny vecka som är början på resten av ditt liv. Skulle det inte bli på måndag, börja då livet på tisdag istället..... =D

URL: http://livetpaenkant.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!