Härlig familjegrillning

Skrivet 2011-08-21 Klockan 21:28:39

Oj oj, så trött jag är. Ska snart i säng.. Sonen somnade på under 10 minuter ikväll. Vi har varit och grillat med familjen, mycket trevligt och mycket folk. Sonen har lekt en hel del och det har varit mycket intryck. 

Dagen i mat har gått ganska bra. Frukost, lunch, 1 halobit, grillmat, 1 liiiiiiten bit kladdkaka och grädde. Nu äter jag cashewnötter. Har druckigt vatten till maten idag. Blev inga mellanmål för mig. Första sov vi över och andra var vi på väg till syrran för grillningen. 

Jag mår bättre med andningen, har inte behövt ta astmasprayen på hela dagen =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!