Irriterad och ledsen

Skrivet 2011-08-29 Klockan 13:13:37

Sonens pappa messade och skrev att han inte har råd att åka in idag. Det jag irriterar mig på är att han skriver det SAMMA DAG som han skulle kommit. När han blev arbetslös så skrev han att han nog inte kommer ha råd att åka in lika ofta. Jag svarade att då får vi lösa det med ett nytt schema och kanske slå ihop dagar så att han sover över, för att få så mycket tid med sonen på så lite resa som möjligt. Han har inte tagit upp det mera efter det och det är inte MIN sak att tjata och fråga.
Det gör så ont i mitt mammahjärta för sonen. Han älskar ju sin pappa och vill träffa honom så mycket som möjligt. Jag vill att de ska träffas och jag vill få hjälp med sonen. Det är tur att sonen inte har tidsuppfattning än, för igår sa jag att pappa skulle komma idag.
Det känns lite som att om vi hade hållt ihop så hade han fått träffa sin pappa mera, vi hade antagligen flyttat ihop. Det gör så ont... Vill ju det bästa för min son!!!
Jag har diskat och plockat en del här hemma idag.
Jag är så IRRITERAD på exet som skickar samma dag... men mest så är jag ledsen för sonens skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!