Jag har tagit det lugnt idag med. Dock har...

Skrivet 2011-08-17 Klockan 22:22:24

Jag har tagit det lugnt idag med. Dock har jag tvättat.. Gjorde även plankan i morse. Förkylningen är kvar, när jag hostar märker jag av astman och blir helt slut av att hosta. Skulle behöva gå till skolan men är rädd att gå tillbaka för tidigt. Hade astman varit oki hade jag kunnat gå. Men just att jag blir så trött av att göra något.. Efter tvätt t ex. Usch fy. Nej blir hemma imorgon på hoppas jag kunna gå på fredag. Jag är ändå glad att jag inte behöver äta kortison nu! Jag är sugen på en liten bit choklad.. Har varit sugen mycket nu i veckan, bryter ju vanan igen.. Men inte köpt något godis än. Jag köpte nötter idag kom jag på, men orkar inte hämta dem. Ja ja, försöker sköta maten även om jag inte rör på mig eller tränar mycket



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!