Onda smalben har jag ikväll. De känns att ...

Skrivet 2011-08-04 Klockan 21:03:44

Onda smalben har jag ikväll. De känns att jag varit ute och gått mycket. Vi fick gå till affären en extra gång då jag glömde kattmaten. Så typiskt.. Nu lär jag intagit soffläge, e så trött men det är skönt att slumra i soffan innan sängen. Inget godis idag. Jag var lite sugen sista gången i affären men höll mig ifrån det. :) Vet inte vad jag vågar hoppas på ang vägen imorgon.. Jag har ju ätit lite onyttigt då och då sen sist. Jaja, snart får jag se vad den visar.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Skrivet 2011-08-04 Klockan 21:47:52
Jag tycker egentligen inte om andras bloggar, men nu har jag varit in på din flera dagar i rad. Antar att det är för att jag hoppas att det går bra för dig och jag vet känslan av att behöva kämpa så. Själv har jag aldrig vägt 121 kg, men jag har pga sjukdom gått upp 10 kg på en månad och det var nog jobbigt. Jag har ju dessutom gått ner kilona jag gått ner gratis nu och det är jag evigt tacksam för. Hoppas det går bra på vägningen imorgon.

URL: http://livetpaenkant.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!