Planka och morgonpromenad

Skrivet 2011-08-08 Klockan 09:17:42

Har precis kommit hem efter en morgonpromenad på 40 minuter. Den blev 3,6 km lång. Inte ens en fågel som sket på mig fick mig att vända utan jag fortsatte som planerat.
Efter frukost i morse gjorde jag plankan, 3X30 sec.

 

Jag är starkare i ryggen märker jag. Går ofta mera rak i den och får inte ont när jag är ute och går. Kul att märka skillnad.

Jag fick höra av en dagisfröken som kom tillbaka efter semestern idag att jag hade slankat av utmed sidorna. Hon tyckte jag var duktig. Och bra för sonen också.

 

Jag ska in i duschen, sen tvätta och plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!