Skolstart

Skrivet 2011-08-04 Klockan 13:23:36

Så började skolan idag. Jag gick dit, tog ca 30 minuter. Och gick hem när vi var klara. Det känns i benen men är skönt att ha gått. Förena nytta med nytta. Att ta sig till skolan och att få motion. =D
Min lärare såg att jag hade gått ner i vikt. Jag har nu lagt ut oredigerade bilder på fb, jämför mig nu  med för 1 år sedan. Fick en kommentar väldigt snabbt och det är kul.

 

Hitills idag har jag ätit frukost, 2 bananer, 1 chokladshake och givetvis druckit vatten. Hade inte med någon lunchlåda idag. Det jobbiga är också att vi slutar lektionen sent samt att vi har självstudier på eftermiddagarna. Men jag kommer vara tvungen att ha med matlåda och äta lunch där när jag är i skolan.

 

Fick ett mail av någon som verkar vara en idiot på en sajt där jag är medlem, typ dejtingsajt. Han har skickat ett mail till mig, dum kommentar och sedan blockat mig eller avreggat sig... Är det normalt beteende??? Nä inte direkt tycker inte jag. Varför ens skriva något, varför lägga tid och ork på att vara taskig? Han verkar inte ha bättre för sig.. Jag VET att jag är tjock och fet, men jag gör något åt det (det har jag inte skrivit något där om dock) och jag beter mig inte som en idiot mot andra. 
Det är ändå lite jobbigt när folk är elaka mot en... Även om jag vet att det de skriver är sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!