Svar på kommentar =)

Skrivet 2011-08-01 Klockan 17:56:07

Jag fick en kommentar och 2 frågor så jag ägnar detta inlägget till det. =) Blir så glad av era kommentarer ju.
Jag läser Handelsprogrammet, en gymnasial vuxenutbildning. Den är på ca 50 veckor, 2 halvår. Har läst ett halvår hitills och det har gått jättebra. Lite skryt så fick jag MVG i alla ämnen vi läst än så länge. =D

 

Oj frågan vad som var största skillnaden på att jag har gått ner 14,5 kg.. Det är svårt att säga. Jag har svårt att se det i spegeln. Jag är nog piggare och orkar röra på mig mera, det är nog den största skillnaden. Jag har svårt att inse hur mycket jag verkligen gått ner, men jag har gått ner lika mycket som min son väger. Han väger 13,6 kg sist jag vägde honom... och jag tycker han är tung att bära på.

 

Har idag fått höra att jag har blivit smal... Det har jag ju inte men smalare i alla fall. Och det är jättekul att få höra =D

(Dock har jag syndat lite idag. 3 Sportlunchbitar, ½ glas pepsi och smörgåstårta i 2 omgångar)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Skrivet 2011-08-01 Klockan 20:16:49
Hej igen!

Glömde fråga vilken "taktik" du använt för viktminskning. Själv började jag för drygt 2-2,5 år sedan att försöka få i mig mindre E-nummer. Jag märkte ganska omgående att jag kände mig friskare. Viktminskningen började förra sommaren och det jag gjorde först var att inte köpa stora flaskor, eller stora godisbitar osv.

Nu i dagsläget har jag ökat proteinintaget och minskat på kolhydraterna. Det gjorde jag först bara för att jag kände mig trött hela tiden. När jag såg över kosten såg jag att det var proteinintaget som var för lågt.

URL: http://livetpaenkant.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!