Tråkig dag

Skrivet 2011-08-07 Klockan 13:46:49

Usch, vädret är jättetråkigt... det regnar ute så vi kom inte ut på promenad. Jag har dåliga kläder, ingen jacka som står emot regn. Vi har vilat.. Till lunch åt vi potatis, kyckling, tomat och morot, och lite sås. Gott gott var det.

 

Jag är sötsugen som satan just nu =( Snart ska vi äta mellis... Men åhhh vad jag önskar jag kunde äta något onyttigt utan dåligt samvete och att det syns på vågen. Har redan ätit mitt godis för helgen.. 
Idag, eller just nu är jag känner jag mig inte stark tyvärr. *suck*  Deppig och ensam känner jag mig... Och jag vet att då brukar jag äta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!