Kurering pågår

Skrivet 2011-08-16 Klockan 07:14:24

Har fått sova hyfsat i natt, skönt! Sonen har låtit någon gång men sov i sin egna säng hela natten lång.. Jag vaknade av mig själv innan sonen. När han vaknade så kastade han sin kudde i min säng, då skulle han komma upp där. Vi mös lite. Hade ont i ryggen när jag vaknade men vet att det brukar ge med sig... Magen har jag inte känt av än tack och lov. Sonens pappa skrev i sms igår att det var bara att jag hörde av mig om det var något under natten, han visste att jag var lite orolig för magen igår kväll. När jag läste det någon gång i natt så blev jag så glad att vi har så bra relation och ställer upp för varandra.

Jag är rejält förkyld fortfarande. Går åt mycket papper att snyta mig i.. Jag hade mycket problem med bihålsinflammation när jag var yngre så jag har lärt mig att snyta ut och inte dra in.

Köpte billig köttfärs igår så jag måste packa om och frysa in den under dagen. Börjar få massor med mat i frysen så jag måste bli bättre på att laga mat igen. Har skrivit upp lista på vad vi brukar äta för maträtter. Kanske kommer jag göra upp en matlista.

Är godissugen, jobbigt =(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!