Snart fredag

Skrivet 2011-08-18 Klockan 09:04:07

I natt jag har fått sova riktigt bra. Sonen har sovit, bara låtit någon gång och sovit i sin säng hela natten. Det är så skönt att inte känna sig trött pga för lite sömn.

Jag är hemma idag som jag skrev igår. Jag blir svag av att gå och lämna sonen bara... Men har bett en klasskamrat som ändå skriver in anteckningar rakt i sin dator, att maila det till mig och det kunde han göra. Snällt =)

Igår köpte vi med mat hem. Grillad chiabatta med kycklingröra och sallad. Antagligen inte sååå nyttigt men väldigt gott och tanken på det fick mig att låta bli något sött. Köpa hem något sött.. Snart är det fredag. Jag har låtit bli sött nästan hela veckan (åt något i måndags morse som jag hade kvar sen söndagen) så jag hoppas på resultat. Är lite osäker dock eftersom jag inte har rört mycket alls på mig pga förkylningen och astman.

Nu måste jag vila känner jag, ögonen går nästan ihop. Bör nog ta en frukt innan bara... Åh jag vill bli frisk, slippa förkylningen och astmabesvären!!!!!   Sonens näsa var bättre idag och han vaknade pigg och glad. Det var härligt.. Hoppas det har fortsatt på dagis bara. Han hade inte tid att säga hej då idag när jag gick iaf. 

(Jag vägde mig i lördags tror jag det var, men skämdes för resultatet så jag skrev inte ut det här. Spännande att se resultatet imorgon, det BORDE vara mindre än förra veckan tycker jag)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!