Så var det dags..

Skrivet 2011-08-02 Klockan 07:20:12

Fick sova till kl 6 idag på min dag och även idag hade sonen lagt över kudden i min säng och ville komma över dit. =) Har fått sova riktigt bra i natt, blev väckt kanske 1 gång.

 

Planen för idag är att lämna sonen på dagis kl 8, hem och duscha. Gå in till stan och äta lunch med en systerdotter, sen en tur på stan. Ska gå och sukta lite på min belöning/födelsedagspresent. Några tycker att jag gott kan unna mig det trots att det är 0,5 kg kvar. Jag har börjat vackla... Får väl se hur jag gör när jag väl är där.
Sedan vet jag inte, hämta sonen och handla frukt innan vi går hem tror jag.

 

Mitt knä känns bra än så länge, hoppas det fortsätter så. =)

 

Har lite tankar som snurrar i bakhuvudet men som jag skjuter undan. Vill inte tänka och känna så idag.. Vill tänka på vad jag faktiskt har i mitt liv idag, inte tvärtom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!