Tackar för kommentar =)

Skrivet 2011-08-07 Klockan 08:41:28

Jag fick en fin kommentar från Jenny..
Tack för den. Jag blev jätteglad att läsa den. Roligt att du engagerar dig och bryr dig om hur det går för mig. När jag började blogga här så trodde jag inte att jag skulle få någon som följde min blogg utan det var mest för mig själv, om hur allt gick för mig med vikt och allt annat. Det peppar mig att få kommentarer, att någon läser min blogg och undrarhur det går och hoppas det går bra osv.

 

(Jag svarar sent då jag inte suttit vid en dator sen tidigt fredag em.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!