Vågens siffror

Skrivet 2011-08-05 Klockan 05:43:37

Vågen visade: 105,7 kg
+/- veckan: -0,8 kg
Totalt resultat: -15,3 kg

 

Fick bra resultat på vågen, nästan gått ner ett helt kg. Åt ingen ordentlig mat igår, kanske har något med saken att göra. Skulle göra mat men sonen var så gnällig och ledsen så han hade inte tid att vänta på mat, fick bli macka till kvällsmat. Men fick i mig några shakes och frukt. Samt frukost.

 

Jag har varit duktig och rört mycket på mig i veckan. Det borde spela roll också.

Nu har jag gått över -15 kg gränsen JAAA =), satsar på -20 nästa delmål. Dock vet jag inte vad jag ska ha för belöning då.. JUST NU känns det inte svårt att nå -20.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!