Vill också...

Skrivet 2011-08-08 Klockan 19:51:51

Såg precis en bra film... Dock är det inte så bra att se romantiska komedier när jag är singel. Det var så härligt och fint slut. Blev helt mjuk i hjärtat.. Men oj vad jag oxå vill hitta någon. Men jag lär inte hitta någon eftersom jag aldrig vågar träffa någon. Men är så sjukt svårt att få upp mitt intresse tillräckligt för att ses ens för en fika. Jag VET att jag borde bara ta de lungt och träffas och fika hit och dit. Det är ju inte hela världen... Och ändå så svårt.
Trodde ju sist.. Men borde ju vetat att man inte träffar rätt direkt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!