Behöver råd ang undvika lös hud. Tog en du...

Skrivet 2011-07-29 Klockan 22:50:55

Behöver råd ang undvika lös hud. Tog en dusch nu på kvällskvisten. Så skönt! Kom att tänka på en sak. Undrar vad man kan göra för att förebygga lös hud när man går ner mycket i vikt? Att hjälpa den dra sig tillbaka.. Jag har en stor (!) mage som jag hoppas kommer försvinna en hel del.. Men vill ju inte ha en massa lös hud.. Hjälper det att massera tro? Få igång blodcirkulationen i huden? Någon som har några tips? Jag har för första gången på länge skrubbat mig och smörjt in mig efteråt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!