Dagens siffror, vikt och mått

Skrivet 2011-07-08 Klockan 07:18:04

Dagens vikt:  107,8 kg
Resultat:  -2 kg senste veckan
-13,2 kg totalt
Jag har även minskat i mått under bysten och i midjan.
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om så kraftig nedgång på bara 1 vecka.. Jag har ju druckigt shakes en del nu senaste dagarna, kanske beror på det? Men jag har även varit ute och gått varje dag mån-tors. Så jag vet inte... Har även börjat äta regelbundet. Såå svårt att veta. Och att ta till mig, känns som det är FÖR bra resultat. Är väl rädd att det ska slå fel nästa vecka pga detta.
Tycker det är svårt att mäta midjan och magen så jag kommer nog bara mäta midjan och under bysten nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!