Dagens vikt

Skrivet 2011-07-16 Klockan 07:11:06

Ställde mig på vågen nu nyss.
Dagens vikt: 108,3 kg
Veckans +/-: +0,5 kg
Totalt: -12,7 kg
Kvar till delmål: 2,3 kg
Jag hade förväntat mig plus på vågen, trodde dock det skulle vara 2 kg upp. Blev alltså inte förvånad över att det var plus på vågen denna veckan. Vi ska börja ta våra promenader igen mera regelbundet, hoppas slippa värken. Och skärpa mig ang onyttigheterna. Det är ju godare och bättre om jag bara äter det på helgen.
Kvar till mitt delmål är nu 2,3 kg. Jag KAN klara det till min födelsedag!!!!  Måste motivera mig till det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!