Deppig fredagskväll

Skrivet 2011-07-08 Klockan 18:40:42

Usch, är deppig. Sonens pappa blev sen... och så deppar jag över att ingen hör av sig till mig och vill hitta på saker. Alla bara glömmer bort mig, jag är ingen man tänker på. *ledsen*
Blev potatisklyftor och kyckling till mat idag, lite bearneissås (ursäkta stavningen) till. Åt lagom mycket, blev mätt och tillfredstställd. Såsen blev 3 rågade teskedar (vanliga skedar alltså), kändes inte så överdrivet mycket.
När vi var och handlade så funderade jag först på att köpa mjukglass men jag var egentligen inte sugen så jag hoppade över det.
Köpte hem nötter, cholkad och kexchoklad. Har norpat lite på chokladen redan. Men jag brukar ju unna mig på helgen att äta gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!