F**n, jag vill INTE

Skrivet 2011-07-06 Klockan 06:43:32

Alltså jag vill verkligen INTE detta... vaknade och jag blöder rejält nu. Det är alltså mensen som kommit igång, den förra startade för 2½ vecka sen. Jag hoppas VERKLIGEN inte det blir en upprepning av förra året då jag blödde i en massa veckor sommaren och sen i 4 månader hösten/vintern.

Jag har ont idag med.. Blir nog att knapra piller idag. =( 
Vaknade och har ont på en punkt höger axel/nacke. Vet inte vad jag har gjort men ont gör det.
Jag har drömt om skolan i natt. Det hade kommit nya till vår klass och så var det vår nya lärare. Minns även att jag hade fått nytt dagis till sonen och det var svårt att beräkna tiden för att åka och lämna samt hinna i tid. Hade även missat att köpa nytt block att skriva i till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!