Jag är fortfarande vaken.. Hade kanske slu...

Skrivet 2011-07-23 Klockan 02:39:37

Jag är fortfarande vaken.. Hade kanske slumrat till när ovädret slog till. Den åskan var inte av denna värld.. Nu oroar jag mig. Kan inte koppla av. Sonens pappa sov här i natt, när han fick åka på jobb visade sig att min hyrda parkeringsplats var översvämmad. Lika så hans bil.. Vem betalar för förstörd bil frågade han mig. Jag vet inte alls om man kan få ersättning om något blivit förstört. Det var vatten på golvet i bilen. Tänk om bilen blir förstörd? Tänk om han inte kan få ersättning? Han som snart är arbetslös och jag studerande.. :( Hatar när sånt här händer, jag får ont i magen av oro. Otroligt nog sov sonen igenom ovädret.. Hoppas han inte vaknar så tidigt. Jag måste försöka sova men helst skulle jag vilja gjo på tv o äta ngt sött för att dämpa känslorna.. Jag kan bara HOPPAS att bilen klarar sig utan problem och att sonens pappa slipper fler jobb nu i natt o idag lördag.



Kommentarer
Postat av: Dirty South

Skrivet 2011-07-23 Klockan 03:02:27
snygg blogg du har! fortsätt så :)

URL: http://benush.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!