Jag kan inte somna, så jobbigt! :( Idag ha...

Skrivet 2011-07-26 Klockan 23:52:03

Jag kan inte somna, så jobbigt! :( Idag har jag ätit mjölk, 1 macka med lite lätta på och 1 banan. Sedan 1/2 banan till mellis. Rester från igår ris och kyckling med chashewnötter (starkt). 2 ananasskivor till mellis. 2 tunna blodpuddingsskivor. 2 mackor med mjölk till och till sist 1 chokladshake. Utöver detta druckit vatten också givetvis. Det är 7 intag/mål, men är mängden för mycket? Vad tycker du? Jag tror inte det.. Men är så svårt att veta tycker jag. Så jag tar gärna emot synpunker :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!