Kvällsmotion

Skrivet 2011-07-22 Klockan 21:35:56

Tog en tur på motionscykeln nu ikväll, bara 15 minuter men med hårdare motstånd. Blev varm och det känns lite i kroppen. Undrar om värken i natt/morse inte var träningsvärk, känner av lite åt det hållet nu igen.
Denna gång låg jag på ca 20 km/h i 15 minuter vilket ger 5 km nu ikväll. Inte så mycket men lite i alla fall. Satt och kollade på Smallville under tiden. =)
Idag har jag ätit 2 nutrilett chokladshakes blandade med vatten och lättmjölk, 1 tortillabröd fyllt med tacoköttfärs, sallad, tomat, gurka och liiiite riven ost, 1 kycklingenchiladas med blandad sallad drack mjölk till det.
Har ätit 2 lakrisstänger pops tror jag de heter. Och Sportlunch (som kexchoklad) 2 bitar a 50 g totalt.
För att vara mig är det ganska lite fredagsgodis.. Helt klart framsteg. OCH jag är nöjd med det!!! =) Känns jättebra.
Imorgon vet jag inte vad som händer riktigt. Kanske blir det en tur ut på landet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!