Ledsen

Skrivet 2011-07-03 Klockan 21:41:53

Jag är ledsen ikväll... Känner mig så grymt ensam. Vem hör av sig och vill umgås med mig? Hitta på något med mig? Vem hör av sig till mig och frågar hur jag har det och mår? Inte många alls.. =(
Min äldsta vän ligger inne på sjukan och har gått in i väggen. Saknar henne enormt mycket...
Känns som jag aldrig kommer hitta en kille som det klickar med från bådas håll och som det blir något med. Finns ingen kille som bara vill umgås med mig, vill lära känna mig, vill gå på dejt med mig...
Oftast vill de bara ha sex och orkar/bryr sig inte ens om att fråga hur de e med mig, visa lite intresse.
Fick besök idag av en ur familjen, mera problem. Glad att hon vänder sig till mig men det är jobbigt att veta om allt samtidigt. Kan inte göra något och vill inte lägga mig i för mycket. Kan inte ta på mig att försöka fixa allt. Det är inte min sak hur fel det än känns att skriva och tänka det. Det är ändå inte värst för mig så klart, jag är ju bara åskådare...
Jag verkligen HATAR kvällar som denna, när allt känns pest och pina. Men jag är så ensam och då försöker jag ändå höra av mig till vänner och så.
Det jag har i mitt liv som är positivt just nu är sonen. Min största kärlek...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!