Mera promenader

Skrivet 2011-07-05 Klockan 17:20:12

Vi har precis kommit hem efter att ha varit på stan med mamma. Vi gick dit, gick på stan och gick hem. Bara att gå till stan tar 20 min enkel väg. Sedan gick vi mycket på stan, tog lite sallad och då satt vi ner.
Hittade kläder till både mig och sonen på rean. De gillar jag =D
Var nära att åka hem men tänkte att jag behöver ju röra på mig så det var ju ett ypperligt tillfälle att gå. Det känns i benen nu måste jag säga faktiskt.
Är det någon som vet hur mycket kalorier en mjukglass innehåller? Är det mycket hemskt att ta de några gånger per vecka? Letade upp nu att på McDonalds så en liten glass i strut (utan någon sås) innehåller 135 kcal/portion. Glass på samma ställe med chokladsås innehåller 280 kcal.
Och egentligen så behövs ju inte så mycket glass för att man eller iaf jag ska bli tillfredsställd. Det är inte så ofta jag äter glass men mjukglass är ju så gott. Tror jag kan unna mig 1 eller 2 i veckan OM jag sköter mig med godiset vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!