Morgonpromenad före frukost

Skrivet 2011-07-17 Klockan 07:48:13

Jag har precis kommit hem efter en morgonpromenad, tog den INNAN frukost. Vaknade 6.30 och gick ut 7.00. Gick ner till vattnet och hem igen, det gick fortare än jag trodde. Tog bara 35 min , undrar hur långt jag måste gå för att det ska ta 1 timme. visst är det ju egentligen positivt, jag har gjort framsteg, konditionen har förbättrats. Och jag kunde koncentrera mig på att gå när jag gick ensam, utan vagn och barn.
Jag har en favoritlåt i min mp3 som jag letar reda på när det är tufft eller när jag snart är hemma. Jennifer Lopez med Let's get loud. Den är sååå bra och bra fart i den. =)
Nu ska jag ta mig lite frukost... Undrar om det stämmer det som sades förr att man borde promenera före frukost för att få bästa resultat... Men då kan man ju även fundera på det som oxå sades förr, att man borde träna en viss tid för att få bättre efterförbränning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!