Morgonpromenad

Skrivet 2011-07-04 Klockan 08:48:07

Tog en promenad efter jag lämnat sonen. Det är mulet och lite kyligt ute idag, men ganska skönt. Promenaden blev 20 min bara, men är ju bättre än inget. Tänkte på att hålla ryggen rak och hålla in magen så mycket som möjligt.
Gick bra att lämna sonen idag. Har varit lite nervös då de har slagit ihop avdelningar nu för semestern och hur sonen skulle reagera på ny personal. Men han gick raka vägen in och lekte, kom inte ens till mig när en "ny" personal kom och började prata och leka lite med honom. Så skönt!!!
Jag tycker det är skönt med svalare väder.. Lider av värmen när den har varit som den varit nu nyligen. Vet inte om det beror på övervikten, om det är lättare att klara av värmen om man är normalviktig. Jag vet verkligen inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!