Motionscykeln hittat upp från källaren

Skrivet 2011-07-21 Klockan 09:06:27

Detta är min antika motionscykel. När jag lämnat sonen så röjde jag lite snabbt i klädkammaren och hämtade sedan upp denna. Jag har inte suttit på den på FLERA år, sist jag satt så kunde jag knappt cykla i 5 minuter.
Jag började på längsta, typ inget motstånd alls och ökade sakta. Gick nog upp till 3 eller 4 i motstånd mot slutet. Jag höll på i 15 minuter och då var det jättejobbigt på slutet. Det känns i magen och även i benen. Jag ska be om hjälp att höja handtaget, det är väldigt långt ner känns det som. Men det är stört omöjligt för mig att rubba det, jag har försökt.
Sitta på denna och öka tiden eftersom jag blir mer tränad borde ju ge resultat tycker jag. Jag har kollat upp vilken träning som rekomenderas för kraftigt överviktiga (som jag är) och cykling fanns med där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!