Positivt överraskad av BiB på H&M

Skrivet 2011-07-05 Klockan 21:24:58

Jag har ont... antagligen ägglossningsvärk och lite flytning pga det. HOPPAS verkligen inte det är mensen som börjar bråka igen. Jag orkar bara inte med det igen.
Kläderna jag köpte till mig på var H&M, jag minns knappt senast jag köpte kläder där. Men de verkar ha ändrat lite i sitt BiB utbud, till min glädje. Köpte 2 toppar som kostar ordinarie pris 99 kr/st, betalade 50 kr/st. De är helt i min stil, ganska urringade men det går att ha något under och jag har velat ha något mer urringat.
Tyckte det var riktigt bra priser, även ordinariepris. Ovant att hitta toppar i min storlek till de priset.
Idag har jag inte skött mig ang att fixa här hemma... Men jag har inte ätit godis (yeahhhh), inte ätit så onyttigt heller faktiskt.
Nästa vecka har sonens pappa semester och vi ska hitta på något ihop med sonen. Vi hade en plan men den tar vi senare i augusti istället. Nu ska vi till grannstaden och titta lite där de har lite barnanpassade saker som sonen kan gilla och även vi. Ska bli kul, jag har aldrig varit där. Det blir även grillning ute hos sonens pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!