Redan fredag

Skrivet 2011-07-08 Klockan 07:33:34

Ska lämna sonen på dagis kl 8 som vanligt och tar sen en promenad tänkte jag. Är mera motiverad nu att fortsätta med mina promenader då jag fick höra igår kväll att det märktes att jag var fastare i kroppen =)
Samt att jag vet att det ger resultat, bra att röra på mig även om det inte är jättehårt träningspass. Igår kväll när vi tog kvällspromenad så gick jag lite snabbare än vanligt faktiskt.
Är varmt redan nu och det lär ju inte bli svalare på dagen.. *puh*
Usch vad trött jag blev efter frukosten.. Blev en shake och en banan till frukost.
Sonen fick komma över till min säng i natt när jag lade mig och han var ledsen. Men han hade svårt att komma till ro o skulle ligga nära nära. Var jobbigt då det varmt o klibbigt men samtidigt lite mysigt oxå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!