Skön lördagspromenad avklarad

Skrivet 2011-07-30 Klockan 08:33:46

Har varit ute och tagit en morgonpromenad, vi gick 7.38 och kom tillbaka 8.16 så nästan 40 minuter var vi ute. Som jag har svettats... och fortfarande gör. Det var kyligt ute så vi fick ha tjocka tröjjackor på oss både sonen och jag. Räknade ut på eniro att jag gick ca 2,9 km på 38 minuter.
Bra start på dagen. Det var friskt kyligt och lite blåsigt ute, men skönt..

 

Sonen såg ganska trött ut i vagnen när vi var ute. Han satt mest bara lugn och var tyst, tittade lite. Det hände ju inte mycket runt omkring oss. Det är ganska öde när vi är ute så tidigt på helgerna.
Kanske han vill vila tidigt, det skulle jag inte säga nej till. *gäspar*


Kommentarer
Postat av: ~ Elinemma

Skrivet 2011-07-30 Klockan 10:18:06
sv; ja, som tur har jag ju data så jag kan blogga :D

okej ! :)

URL: http://bananene.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!