To day is the day

Skrivet 2011-07-31 Klockan 08:05:37

Igår var det full fart. Eller nästan.. När jag och syrran vad och handlade så hände något i mitt ena knä. Det gjorde riktigt ont, igår hade jag problem med att böja det. Då gjorde det ondast. Nu gör det mest ont när jag belastar det. Har lindat knät idag, innan jag ens gick upp ur sängen. Det kanske hjälper. Blir ingen promenad idag, dels pga knät men även för att jag behöver fixa de sista här hemma.

 

Igår åt jag frukost som vanligt, macka med lätta och banan på, lättmjölk till. 1banan till mellis, lunch pasta och köttfärssås. Mellis mild lättyoughurt med värmda hallon i. Middag blev 1 räkmacka med lätta, salladsblad, ägg, lättmajonäs och räkor på. På kvällen blev jag hungrig så då tog jag 1 chokladshake.
Även så åt jag 2 kexchoklad och 2 pepe-stänger. Mitt lördagsgodis, i begränsad mängd. Mycket mindre jämfört med tidigare...

 

Jag är trött, vaknade vid 7.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!