Torsdag kväll

Skrivet 2011-07-07 Klockan 18:27:58

Nu i kväll blev det pasta och köttfärssås. Hade i massor med riven morot, ungefär lika mycket som färs. Hade även i lök givetvis. Och mellangrädde. Jag har svårt just med att sonen behöver fetare mat än vad jag gör. Men nu ikväll försökte jag väga upp lite med mycket morot i.
Mamma kom så hade hon med sig vindruvor, jordgubbar och en fikakrans. *suck* Kransen blev kvar och den åt vi av till fika/mellis. Jag var GRYMT chokladsugen när vi vaknade efter vilan.
Blev sen vila då sonen vägrade sova och var jättepigg efter maten. Så vi gick och handlade med mamma istället. Syrran kom ikapp oss på cykel och skulle med handla. Så vi gjorde sällskap och fick sen sällskap hem med. =)
Vet in än om jag orkar ta promenad ikväll.. Det är fortfarande väldigt varmt ute *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!