Måndag igen

Skrivet 2011-07-11 Klockan 07:40:37

Mångdag och ny vecka... Har sovit lite bättre i natt. Blev väckt 5.50 idag.. Var supertrött då och ville inte vakna, det var riktigt tufft.

 

Peppning:
Jag damsög igår, bra!
Jag tog en vilodag, bra ibland!
Jag diskade en omgång igår, bra gjort!
Jag rensade på databordet, mycket bra gjort!

 

Jag fick en impuls igår, efter att ha sett på youtube (farligt det där *ler*) och klippte lite snedlugg. Inte för mycket men ganska lagom tror jag. Dock behövs det ju lite fixande ibland med den. Men det såg riktigt snyggt ut igår när jag provade att ha håret utsläppt och lite lugg. Det såg ut att vara mycket tjockare mitt hår och det gillas. =D

 

Idag ska vi till mamma på mat (jag upprepar mig jag vet) och trots solen så går vi nog dit. Börjar känna av att jag inte var ute och gick igår.. Skönt när jag har varit ute på promenad och känna att jag varit duktig och får motionen. Även sonen gillar ju att vara ute och få frisk luft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!