Lördag..

Skrivet 2011-07-16 Klockan 21:13:17

Jag återhämtade mig från i morse... Men fy vad jobbigt det var.
När sonens pappa kom åkte vi och köpte hyllor som vi ska sätta upp imorgon. Vi åt på Max idag och jag kom ihåg att välja barn meny. Och det räckte, visst jag hade kunnat äta mera! Men suget blev tillfredställt. Fick smakerna jag ville ha, drack vatten till istället för läsk.
Det sved lite idag när jag såg att vännen min som gått in i väggen skulle med sin familj och äta mat hos vänner. Jag känner att vi har ju stått varandra jättenära och står fortfarande. Men hon har ännu inte kontaktat mig personligen, skickat hälsningar via sin sambo ja visst. Men hon har inte skrivit eller ringt till mig... Jag är löjlig jag vet, men det svider faktiskt. Känner mig ännu mera ensam...
Är ensam ikväll då sonen är hos sin pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!