Jag erkänner...

Skrivet 2011-07-20 Klockan 19:49:52

Jag erkänner direkt, jag köpte lite godis i affären och åt när jag kommit hem =(  Nu ikväll blev det mat ute, men jag tog kycklingsallad med dressingen vid sidan om. På så sätt kunde jag reglera själv hur mycket jag åt av dressingen. Jag har för mig att det är den som är boven när det gäller dressingar. I salladen var det isbergssallad, tomat, gurka, majs och kyckling. Valde mellan en sådan eller en rulle. Åt lite mer än hälften, det var JÄTTEMYCKET sallad jag fick. Men det var dyrt också.. För första gången i hela mitt liv bad jag att få hem resterna i en låda.
Jag har läst lite om viktklubben.se och deras VLCD som heter Smala. Jag har läst att det ska vara goda deras shakes.. Men det verkar vara väldigt dyrt. Om jag tolkar det rätt så kostar det ca 23kr per påse och det är väldigt dyrt tycker jag. Men läste lite om ketos där, jag har hört uttrycket men inte vetat vad det varit tidigare.
Jag inser att jag var i ketos för några veckor sedan, jag var så pigg, hade svårt att somna om kvällarna och inte lika hungrig. Jag tror i alla fall att jag var i det. Kanske var det då jag gick ner så mycket...
Jag har nu köpt hem Nutrilett igen, den är godare. MEN Willys hade höjt priset igen. Det tyckte jag var dumt gjort. Visserligen bara från 166kr till 179kr, men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!