3 timmars sömn i natt

Skrivet 2011-07-23 Klockan 07:34:24

Efter 3 timmars sömn är jag vaken igen, sonen väckte mig och ville inte somna om. Nu sitter vi båda och gäspar i soffan, tittar på Bee Movie (alla kanalerna är utslagna efter åskan i natt misstänker jag).Är fortfarande förvånad över att sonen sov sig igenom hela ovädret! Tänk om jag också kunde gjort det..

 

Tackar för kommentaren, jag blir så glad för kommentarer. Att någon hittat hit och läser min blogg.

Jag har hittat en snygg layout som man får använda gratis till sin blogg. Jag ska bara orka fixa till den här på bloggen och hitta några egna bilder att ersätta de "standard" med.

 

Jag känner av att jag satt på motionscykeln igår, i rumpan mest och precis ovanför i svanken. Då måste det ju ha gjort nytta tänker jag. =)

 

Det som hände i Norge igår är helt ofattbart, svårt att ta till sig och verkligen förstå vad som hänt. Jag hade inte hört vad som hänt utan började se kommentarer på facebook. Vet folk som direkt började kommentera att det skulle vara någon utlänning eller muslims fel. Varför måste folk dra slutsatser så tidigt när man inte vet?
Tänker på de drabbade, de som dött, de som överlevt, allas familjer och alla Norrmän som påverkas av dessa ofattbara händelser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!