Måndag kväll

Skrivet 2011-07-25 Klockan 19:41:23

Idag mår jag bättre, tack och lov. Sonen har sovit i sin säng hela natten, mycket skönt. Jag sov rejält men vaknade tidigt.
Vi gav oss iväg till köpcentrumet och handlade ganska tidigt. Fick ont i sidan på vägen dit så fick sitta och ta det lungt där ett tag. Vi åt lite mellis. Klarade av att gå hem sen, dock fick jag sätta mig en gång. Gillar inte att jag får så ont till och från, men jag försöker ut och röra på mig.
Sonen ska sövas nu men när han har somnat så ska jag upp på motionscykeln.
Aj det gjorde ont i svanken idag när jag satt på motionscykeln. Blev bara 10 minuter nu, men ska kämpa lite till sen efter sonen har somnat.
Till mat ikväll blev det wokad mat som vi köpt. Mitt var starkt så jag fick dricka ganska mycket mjölk till.. Men om det stämmer som man sa förr så sätter det ju fart på kroppen. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!