Förberedelserna har börjat =)

Skrivet 2011-07-27 Klockan 10:03:54

Idag vaknade sonen kl 05!!!!  =(  Vi gick och handlade till Coop Extra då jag såg på deras reklam på nätet att de hade billiga bananer, bara 9,90kr/kg. Tog ungefär dit vad det brukar ta till köpcentrumet. Ca 20 minuter enkel väg. Så hittills idag har vi varit ute och gått i 40 minuter ungefär och . Skönt då det är varmt ute redan, solen skiner för fullt och det är riktigt varmt ute redan. Var skönt när vi fick lite skugga på vägen dit. Jag trodde det skulle vara längre än vad det var. Alltså ca 40 min och 2,6 km totalt.

 

Skulle gärna sova ett bra tag sen när det är dags för vila.. Men måste ju träna sonen och vänja honom vid att inte sova så länge på dagarna. Det inför nästa vecka när han börjar gå som vanligt på dagis igen.

 

Har ringt och kollat bottnar till smörgåstårta, vad det skulle kosta att få det bakat till mig till lördag. Syrran som ska hjälpa mig hade ett bageri hon brukar vända sig till MEN de hade semesterstängt naturligtvis. *suck*
Men vi får se, tjejen jag pratade med skulle ringa upp mig i eftermiddag med om det går att lösa och vad det skulle kosta. Hon jobbade egentligen inte på den avdelningen men de som gjorde det fanns inte där nu. Bra service kallas det. Skulle vara kul att ha ordentliga bottnar. Så har förberedelserna börjat inför mitt firande... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!