Dagen

Skrivet 2011-07-04 Klockan 21:00:02

Dagen har gått så där..
Macka med ost på och mjölk till frukost. Lunch 2 pannkakor, lite jordgubbssylt och sedan en del vindruvor. Sedan blev det bara middag, wokbuffé och jag åt för mycket. ½ mjukglass i bägare och nu ikväll 2 halo kola.
Inte riktigt nöjd med dagen men det är bara JAG som har valt vad jag har ätit.
Jag har köpt nya skor, de kostade bara 99kr. Ett par svarta textil som jag kan använda när jag ska vara fin. Var skönt att vara iväg och ute, inte bara vara hemma och tänka en massa. Jag och sonen var även ute någon timme innan hans pappa kom. Imorgon ska vi gå på stan med mamma på eftermiddagen.
När ska jag lära mig att lyssna helt på kroppen egentligen? Sluta äta när jag är mätt... äta mat jag inte blir äckligt tung av..
Imorgon dagis för sonen igen. Jag tar nog en promenad när jag lämnat honom... Dock har jag ont i smalbenen ikväll, ganska rejält. Och det gillar jag inte. Men har varit ute och gått mer idag än på ett tag.. dels imorse men även när vi var ute sonen och jag samt när vi var och handlade.
Blir en tidig kväll för mig, e riktigt trött. Höll på att somna förut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!