Redan torsdag

Skrivet 2011-07-07 Klockan 07:40:29

Det är varmt här idag... Blev en shake till frukost. Jag var smart att ha i 2 isbitar så de blev kallt. Svårt att få riktigt kallt vatten här uppe. Bor högt upp...
Har tvättstugan idag så de blir ingen promenad, måste tillbaka och hänga tvätten. Syrran klev in i tvättstugan och hade bokat andra passet samtidigt som mig. Smidigt då hon kan använda mina maskiner efter jag är klar med denna omgången. =)
Får se om det blir någon promenad i eftermiddag med sonen..
---lite senare---
Nu har jag hängt tvätten. Och dags för mellis, en banan och vatten. Eller vatten lär jag dricka till och från under hela dagen då det är så varmt.
Har sovit ganska dåligt i natt... Sonen har hållt på och ska ligga nära nära mig. Han hade jättesvårt att somna om och var kanske vaken 1 timme i natt. Sist han höll på och strula så mycket så hade han blåsor på tungan =(  Hoppas bara inte det är på väg tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!